#bélflóra helyreállítás | a mikrobiom támogatása

Probiotikum mustra

#TÁMOGATÓI AJÁNLAT  #REKLÁM

EverLife Oxygenial Bőrmegújító szérum

ISMERD MEG TÁMOGATÓNK BÖRFIATALÍTÓ ANTI-AGING SZÉRUMÁT

Válogatásunkban megtalálod a hazánkban elérhető legjelentősebb terméket. Az ÖSSZEHASONLÍTÁS gomb segítségével egyszerre több termék információit, hatóanyagait, összetevőit, és árait is összehasonlíthatod egymással.

Ez az összehasonlító táblázatos forma segítséget nyújt abban, hogy az almát, az almával tudd összevetni. De ez mellett összeszedtünk Neked pár tippet és tanácsot, arról, hogy hogyan állíthatod helyre a bélflórádat a táplálék-kiegészítők fontosak, de a legfontosabb a helyes életmód!

A VÁLOGATÁS KÉSZÍTŐJE:

Kopasz Zsolt

Kopasz Zsolt

blogger, mikrobiom-dieta.hu

A Normaflore-t mindenki ismeri. Ezt ajánlja Neked mindenki a patikában és háziorvosi rendelőben – legtöbbször elmondják azt is, hogy antibiotikum kúra mellett, alatt után kell szedni a probiotikumokat, stbstb.

Biztos vagyok abban, hogy – ha ezen az oldalon jársz – Te már tudod, hogy a mikrobiom, a bélflóránk állapota mennyi mindent befolyásol.

Ismerd meg részletesen a probiotikumokat, dönts okosan!

[ide majd még kitalálok valamit arról, hogy “nézz bele a varázsgömbbe”, vagy ilyesmi]
Így készült a tesztodal | werk videó

📸 Fotózd magad Normaflore-al

Probiotikum verseny

Szuper oldalt találtam, ami nagyon részletesen, de közérthetően mesél arról, hogy mikor és miért fontos a probiotikumok szedése. Ezen az oldalon egy számomra nagyon szimpatikus szubjektív tesztet is találtok, íme:

Top probiotikumok (2021)
Probiotikum vásárlás okosan. Segítünk megtalálni a számodra legjobb probiotikumot 👉 https://ralf.hu/probiotikum

Ajánlom figyelmetekebe a gyermekorvosok mythbusterének, Dr. Novák Hunor írását, aminek már a címében is egy nagyon erős kérdést tesz fel, amit aztán meg is válaszol:

A nagy probiotikum-átverés: bizonyított hatás vs. marketing, melyik probiotikumot vegyük?

Az index.hu is megírta a maga véleményét a probiotikumok hassznosságát kétségbevonva. Mondjuk le is cserélődött az egész szekesztőség a következő évben 😀

Nem biztos, hogy megéri lenyelni egymilliárd bacit

A rostban gazdag étrenddel segíthetjük a jó bélbaktériumok működését – Dr. Takáts Alajos a Mokkában

​Befolyásolhatják a testsúlyunkat a beleinkben élő baktériumok – állítják egyes kutatások. A bélflóra fontos része szervezetünknek, ha nincs egészséges egyensúlyban, fáradttá és beteggé is tehet. A TV2 Magyarország Mokka című reggeli beszélgetős műsorában Dr. Takáts Alajos beszélt a bélflóra regenerálásának fontosságáról.

📺 Rob Knight előadása az emberi mikrobiomról: A mikrobáink tesznek azzá, akik vagyunk?

Rob Knight egyetemi professzor lelkes kutatója az emberi mikrobáknak, amelyek egészségre gyakorolt hatása szerinte sokkal fontosabb, mint azt eddig gondoltuk volna. A bennünk, rajtunk élő mikrobák teszik különbözővé az embereket.

A mikrobiom és az elhízás kapcsolata

Ebben a cikkben a mikrobiom összetételének hízásra gyakorolt hatásával foglalkozik részletesen egy magyarországi kutató főorvos. Tanulmányokat, kísérleteket vesz alapul.

Mikrobiom diéta: táplálkozás és immunitás

Az Orvostovábbképző Szemle Online változata az Amerikai Gasztroenterológiai Társaság folyóirata, a Gastroenterol különszámáról ír, amelyben egy tanulmány összefoglalja, milyen módon befolyásolják élelmiszereink a bélrendszerünkben élő baktériumok összetételét, ezen keresztül pedig immunrendszerünk működését. Aki szeret a tudományos megalapozottságnak is utánajárni, mindenképpen olvassa el.

A nagy fehérjeigazság: tényleg fogysz, ha erre alapozod az étrendedet?

Ha olvastál már fitneszmodellel készült interjút, akkor valószínűleg találkoztál azzal a kijelentéssel, hogy a fehérjebevitelre fokozottan kell ügyelni. Tény, hogy enélkül nem fogod elérni a célod, de ez nem azt jelenti, hogy életed végéig a csirkemellre, halakra és tojásra kell alapoznod a táplálkozásodat.

Zsírok kontra szénhidrátok: tényleg el kell felejtened az egyiket, ha fogyni akarsz?

Szinte 100 százalékig biztos vagyok benne: ha diétába kezdesz, akkor két egymással szöges ellentétben álló elvvel találod szembe magad. Az egyik a szénhidrátokra, a másik pedig a zsírokra kiált farkast. És az adott tápanyagot úgy állítja be, mint minden zsírpárnák felelősét.

De biztos, hogy csak az egyik vagy csak a másik a hibás, ha nem tudod leadni a felesleget?

Mielőtt lelkesen belevágsz az egyik szélsőséget támogató diétába, arra kérlek, hogy használd a fejedet. És olvasd el ezt a cikket, ami segít rendet tenni az információrengetegben.

Melyiknek van nagyobb jelentősége a fogyásban? A mozgásnak vagy a táplálkozásnak?

Ez egy örök kérdés, amit mindig előszeretettel tesznek fel az újonc, és a már meglévő edzettjeim is. S hogy miért? Én már rájöttem. Valahol a lelkünk mélyén mindannyian tudjuk, hogy a táplálkozáson van a hangsúly, de titkon reménykedünk: hátha a biológia törvényei a fejük tetejére állnak. Az ok prózai: egyszerűen imádunk enni.

Bélbaktérium: barát és ellenség

A bélbaktériumok arányának változása okozza az elhízást, a magas vérnyomást, a cukorbertegséget és sok esetben a rákot is, a legújabb kutatások szerint. Vannak ugyanis jó és rossz bélbaktériumok, ezek az anyagcserét is jó vagy rossz irányban befolyásolhatják. Személyre szabott bélbaktérium vizsgálattal és az evési szokások átalakításával vissza lehet fordítani a kóros folyamatokat, mondja két magyar orvos.

📚 LAKATOS GÁBOR DR. ■ TULASSAY ZSOLT DR.
Probiotikumok emésztőszervi betegségekben
[pdf]
close
hírlevél embléma

mentAlevél

fogyókúrás inbox magazin

Havonta csak egy levelet küldünk, ami a bikini szezon idején változhat *Ne várd a májust!. adatvédelem

hírlevél embléma

mentAlevél

fogyókúrás inbox magazin

Havonta csak egy levelet küldünk, ami a bikini szezon idején változhat *Ne várd a májust!. adatvédelem